کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

زندگی ما کیانا

مراحلی که طی کردم تا بتونم راه برم

1391/11/4 15:55
نویسنده : مامان و بابا
175 بازدید
اشتراک گذاری

من در 6 ماهگی شروع کردم به دمر شدن اخه می خواستم خودم رو اماده راه رفتن کنم خسته شدم از بس خوابیدم اوه .توی 7 ماهگی موفق شدم یه کم سینه خیز برم اما سریع این مرحله رو پشت سر گذاشتم وشروع کردم 4 دست وپا رفتن یه مدت 1.5تا 2 ماهی اینجوری طی شد اما دیدم انگار خسته کننده است نمی تونم به ارتفاعات تسلط داشته باشم راستی بگم که در مرحله 4 دست و پا خیلی تیز رو بودم وکلی از جاهای خونمون رو کشف کردم در کل خیلی خوب بود. خلاصه توی ماه 9 زندگی تصمیم گرفتم پا شم راه برم وخیلی سعی کردم دستم رو به مبل میگرفتم ویا علی میگفتم و پا می شدم واز چند قدم شروع کردم تا اینکه یه روز  ظهر دیدم وسط اتاق بدون هیچ تکیه گاهی دارم قدم میزنم واز اینجا بود که راه رفتنم شروع شد البته نقش بابا ومامان زیاد بود انها خیلی دستم رو گرفتن وراه بردن که من لذت راه رفتن رو بفهمم وتقریبا در11 ماهگی بودکه بنده مستقل راه رفتم وبا مامان وبابا دنبال بازی میکردم والان به همه جا میرم .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)