کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

زندگی ما کیانا

روز تولد مامان

1391/11/4 16:15
نویسنده : مامان و بابا
197 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 2 بهمن تولد مامانمه.صبح با اس ام اس های تبریک که برای مامان میامد بیدار شدیم .بعدش مامان منو برد حمام و وقتی حسابی اب بازی کردم اومدیم من که کلی خسته شده بودم و خوابم میومد .مامان هم داشت کیک درست میکرد من هم که کلا از صدای های اضافی  میترسم با صدای هم زن مامان شروع به جیغ زدن کردم وکلی روی اعصاب مامان رفتم اخر هم مامان وسط کارش اومد و من  رو خوابوند این هم کادوی تولد مامان بود .ولی میدونم که مامانم منو قد یه دنیا دوست داره یاشاید هم ببیشتر.مامان:اره عزیز دلم من وبابا تو رو بیشتر از هر چی فکرش رو کنی دوستت داریم تو حتما درست فکر کردی کیانا عزیز دل مامانماچ

خوش به حال مامانی 2 تا کیک تولد داره 

این کیک رو بابا واسه تولد مامان خریده با یه شاخه گل و یک پاکت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نازی
2 بهمن 91 16:44
تولدت مبارک عزیزم اینشالله همیشه سایتون بالا سر عروسک نازت باشه .عکسهای نی نیه نازتو هم بزار





فاطمه مامان کیانا
7 بهمن 91 16:26
سلام تولدتتون مبارک من شمارو لینک کردم
مامان نازی
7 بهمن 91 22:15
سلام گلم.برای من افتخاره که با شما آشنا بشم و ما هم شمارو به دوستهای کیانا اضافه کردیم.
مامان کیانا
10 بهمن 91 13:49
وبلاگ کیانای شما با افتخار در لیست دوستان کیانای ما قرار گرفت
مامان کیانا
23 بهمن 91 17:03
تولدت مبارک مامان کیانا (البته با تاخیر) چقدر کیانای شما مثل کینای ما بازیگوش و شیطونه. خدا حفظش کنه
مامان نازی
26 بهمن 91 23:37
سلام عزیزم.چرا کم پیدایی؟!