کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

زندگی ما کیانا

مسافرت های اولین سال تولد

1391/11/3 23:37
نویسنده : مامان و بابا
94 بازدید
اشتراک گذاری

من اولین مسافرت خود را در 20 روزگی به خانه پدر بزرگ ومادر بزرگم  در اصفهان رفتم که همین جا از انها نهایت تشکر را میکنم چون من در  اولین شب های زندگی ام خیلی بد می خوابیدم وگریه  فراوان میکردم وانها با صبوری مرا تحمل می کردند.این مسافرت اول خوب بود چون من کلی کادو از فامیل گرفتم .دومین مسافرت ام در اردیبهشت ماه بود که به یک مسافرت یک روزه به جاجرود رفتیم ودر اواخر اردیبهشت ماه با خانواده پسر عمه پدرم به استارا رفتیم واین مسافرت هم به خوبی تمام شد و مسافرت سوم یک مسافرت یک روزه به کاشان بود با عمه وپدربزرگ ومادر بزرگم وعکس های زیادی از ان مسافرت دارم ومسافرت چهارم در خردادماه بود که به اردبیل رفتیم با پسر خاله پدرم که خیلی خوش گذشت با اینکه در جنگل گیسوم از دست مامانم افتادم وقتی داشت مرا تمیز میکرد و زیر چشمم یه کم زخم شد ودر پیست الوارس هم اینقدر گریه کردم که همه به ما نگاه می کردند وتمام این وقایع در عکس هایم ثبت است.ومسافرت پنجم به همراه خاله هاو پدر بزرگ ومادر بزرگم به سرعین واردبیل رفتیم ودر این مسافرت  در رشت در ساحل گیسوم اب بازی زیاد کردم وکلی خوش گذشت

ساحل گیسوماردبیلقمصر (کاشان)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا
9 دی 91 21:41
خیلی خوش گذشت
madar sedigh
14 دی 91 22:49
kiyanaye madar omidvaram zire saye khodaye mehrabon va mamn va baba hamishe delet shad va labet khandon bashe